Jak to funguje?

U každého námi nabízeného produktu naleznete ve spodní části kontaktní formulář s jednoduchým kalendářem, kde si vyberete termín Vaší svatby nebo akce a odešlete. Pokud budete mít jakékoliv jiné dotazy či přání, můžete je zanechat v části Poznámky, které jsou součástí kontaktního formuláře. Na základě vyplněného formuláře Vám do 24 hodin potvrdíme, zda je zboží ve Vámi vybraném termínu dostupné.  

Pro závaznou rezervaci Vás požádáme o uhrazení 50 % zálohy z celkové ceny pronájmu. Zálohu je potřeba uhradit předem na běžný účet.


Standardní délka pronájmu je 1 pracovní den. Zboží si vyzvednete den před akcí a následující den po akci zase vrátíte zpět. V případě pronájmu přes víkend je pronájem počítán od pátku do pondělí jako 1 pracovní den. Čas vyzvednutí se přizpůsobuje oběma stranám dle dohody.


V den vyzvednutí zboží doplatíte zbývajících 50 % z ceny pronájmu. Zároveň Vás požádáme o vratnou kauci, jejíž výše se odvíjí od zapůjčeného zboží. V případě vrácení nepoškozeného zboží Vám zpět kauci ihned vrátíme.


Všechny produkty je možné vyzvednout / vrátit v našem skladu v Přerově, případně se domluvit na předání v Praze nebo Mikulově. Po vzájemné domluvě je možné zajistit dopravu na vybrané typy zboží. Cena dopravy je individuální a záleží na vzdálenosti, cenovou kalkulaci Vám rádi zašleme.


V den vyzvednutí od nás obdržíte zboží důkladně zabaleno, aby nebylo v rámci přepravy poškozeno. Pokud využijete doručení zboží pomocí přepravní společnosti, naleznete v balení také štítek pro opětovné zaslání stejným způsobem přepravce a nový obalový materiál, do kterého Vás požádáme zboží zabalit.

2019 NIDAS RENT | Vytvořilo grafické studio Girafka